Salata de dovlecei


O reteta nu foarte aspectoasa dar extrem de gustoasa.

Se curata o capatana de usturoi, se feliaza, dovleceii se taie felii foarte subtiri exact ca niste chipsuri.

Se pune putin ulei in tigaie, cat sa acopere fundul, se prajesc putin feliile de usturoi si se adauga dovlecelul.


Eu am avut 6 dovlecei dar sa nu va speriati, ca vor scadea. Se amesteca mereu si veti observa ca si dovleceii isi lasa putin suc.
Adăugaţi o legendă











ATENTIE: nu se adauga sare!

Sunt gata cand isi vor schimba culoarea. La final se adauga otet. Eu am avut otet balsamic rosu, dar imi place pentru ca nu este asa de puternic. Dupa ce se stinge focul se pune si sare dupa gust.














Eu am pus salata intr-o caserola si o dau la rece in frigider.









Pofta buna!





Aceasta reteta ne-a fost trimisa pe e-mail de catre doamna Mihaela Ruda
Multumim si asteptam si alte retete pe email retetemama@ymail.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Retete ca la mama © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes